|
HoldemForum.net Forumet för pokerintresserade
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
NarC Rank: Färg
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 12:58 am Post subject: Vad menas med Turbo Hold'em games? |
|
|
Hej, sitter nu och väntar på mina 3$ från Purple Lounge som verkar skön att spela på.
Vet inte riktigt på vilka bord jag ska spela..så jag tänkte vad som menas med turbo hold'em games? Är det nån skillnad mot vanliga typ 0.05/0.10$ - NL bord? _________________ All-in! |
|
| Back to top |
|
 |
ChrisDEFC Rank: Royal Flush
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 11:35 am Post subject: |
|
|
| tror att du får kortare betänketid så därför flyter spelat på lite bättre, speciellt lämpligt om man inte multitablar. alltså om du bara ska spela ett bord! |
|
| Back to top |
|
 |
NarC Rank: Färg
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 1:21 pm Post subject: |
|
|
Okej tackar  _________________ All-in! |
|
| Back to top |
|
 |
Hajen Rank: Royal Flush

|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:56 pm Post subject: Re: Vad menas med Turbo Hold'em games? |
|
|
Turbo förekommer i "sit and go och turneringar" och där är ju både
blindsperioderna kortare stacken mindre och även betänketiden.
Och det är ju verkligen ett knepigt spel var någon här på forumet som nämnde en bra grej om Turbo "i det här spelet står man ofta med byxerna nere" _________________ Tänk först tala sedan |
|
| Back to top |
|
 |
lalle Rank: Fyrtal
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 12:11 am Post subject: |
|
|
| finns även turbo cash games .. mindre betänketid och tvingat förklickat "autopost blind" |
|
| Back to top |
|
 |
HotBanana Rank: Royal Flush
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 3:08 am Post subject: |
|
|
| hatar turbo games, får ju ingen betänketid... |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|