|
HoldemForum.net Forumet för pokerintresserade
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Newbie Rank: Royal Flush
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 1:06 am Post subject: |
|
|
Jag e så himla kass!
Ligger hyffsat bra till och dummar mig totalt och slutar på 34 plats eller nåt sånt. Klantröv!
För att ånga av lite hoppar jag på en liten $1 headsup-"turnering". Vinner 7 raka händer så är han död, stackarn. Hans sista hand var JA och floppen kommer J-hög. Han slowspelar (dumt) och min stege sitter på rivern
Jaja, det kommer fler tillfällen. Jag bara VILL vara med i huvudturneringen. 2000 deltagare och vinnaren snor $160.000 (och dessutom har man chans på så mycket mer som ni läst ovan...)
 |
|
| Back to top |
|
 |
lalle Rank: Fyrtal
|
Posted: Sat Mar 04, 2006 4:52 pm Post subject: |
|
|
| Newbie wrote: | (och dessutom har man chans på så mycket mer som ni läst ovan...)
|
mm oddsen att få färgstege eller fyrtal som vinnande hand e ju så otroligt stora  |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sun Mar 05, 2006 12:47 am Post subject: |
|
|
pja.... hur många är det inte som spelar på lotto varje vecka?
 |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Tue Jan 30, 2007 1:46 pm Post subject: |
|
|
| jättebra inlägg hörru. Om du vill att nån ska kolla din länk bör du nog fixa ett annat namn på den eller byta forum... |
|
| Back to top |
|
 |
Insignia76 Rank: Royal Flush

|
Posted: Fri Feb 09, 2007 8:10 am Post subject: |
|
|
omg vilket skämt den va elak =/ _________________ always under the gun
legitimerad tiltpsykolog
-Hur kan man skydda sig mot turspelare som går med på skitkort och sedan köper in kortet de behöver på rivern?
- Dan Glimne: Genom att ha den filosofiska attityden – shit happens |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|