|
HoldemForum.net Forumet för pokerintresserade
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
bajenager Rank: 72off
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 10:40 am Post subject: AKTA ER FÖR PARADISE... |
|
|
dom har lurat av min polare 50 DOLLAR och det är juh iof inte så mkt men hur dom gjort det på e rent förJÄVLIGT, så här gick det till: dom gjorde juh om den(skit) siten för ett tag sen och den ser ut som 5050 typ så när det var klart och dom körde igång så först så skulle ja logga in på mitt konto där å kolla så kom jag inte in på det å så fick jag efter viss korrenspondans med dom så gick det att komma in men jag hade inget insatt där , men sen när min polare skulle in fick han samma problem och han har skrivit ett flertal ggr och dom vägra å svara på dom mejlen och gör inget åt saken och därimellan så gjorde han ett nytt konto med typ samma namn å han trodde det skulle fixa sig på det sättet men inget hjälpte , jag har också försökt hjälpa min polare och skrivit flera mejl men dom svara inte , jag har även ringt och jag har suttit i över en halvtimme för att få prata med den obefintliga supporten där ingen svara ,SÅ JAG UPPMANAR ALLA ATT INTE SPELA PÅ DEN SKITSITEN, DOM HÅLLER PÅ MED ÄR BEDRÄGERI FY FAN SÄGER JAG!!!!! SPRID DETTA TILL FLER OCH UPPMANA INTE FOLK Å SPELA DÄR!!!!!!!!
MVH
BAJENAGER |
|
| Back to top |
|
 |
Hajen Rank: Royal Flush

|
Posted: Tue Jul 17, 2007 11:04 am Post subject: Paradise |
|
|
Jag har spelat på Paradise i 4 år och det här känner ja inte igen måste vara något fel
Jag har alltid hanterats korekt med alla peningtransaktioner och spel och
det är ju faktiskt en av dom älsta saiterna på nätet.
Har ni verkligen ringt den Svenska suporten finns en kille där som heter
Alexander eller nåt liknande. _________________ Tänk först tala sedan |
|
| Back to top |
|
 |
bajenager Rank: 72off
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 11:11 am Post subject: |
|
|
| du jag har ringt över tio ggr efter dom gjort om siten och supporten är obefintlig, det är inte nån som svara på telefon och när jag och min polare har skrivit till dom så är det ingen som varken svara lr gör nåt åt saken,det dom håller på med är på ren svenska ÅT HELVETE , jävla skitsite |
|
| Back to top |
|
 |
Hajen Rank: Royal Flush

|
Posted: Tue Jul 17, 2007 12:21 pm Post subject: |
|
|
Helkonstigt för jag ringde dom för en vecka sedan o dom svarade på stört.
Håller med om att har dom en suport så får det inte ta mer en max halvtimmen så skall man ha svar. _________________ Tänk först tala sedan |
|
| Back to top |
|
 |
Webmaster Site Admin

|
Posted: Fri Jul 27, 2007 10:53 am Post subject: |
|
|
Hmm.... Paradise svarar ju i princip alltid inom 10 minuter på email....:-/ Kan nästan sätta vad som helst på att ni klantat er på något sätt själva Tycker inte att ditt inlägg förklarar vad som hänt förutom att ni saknar 50 dollar. (Insättningsbonus?) _________________ Probabilities suxx! |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|