HoldemForum.net Forum Index HoldemForum.net
Forumet för pokerintresserade

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

AKTA ER FÖR PARADISE...

Post new topic   Reply to topic    HoldemForum.net Forum Index -> Pokerrum
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bajenager
Rank: 72off

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 10:40 am    Post subject: AKTA ER FÖR PARADISE... Reply with quote

dom har lurat av min polare 50 DOLLAR och det är juh iof inte så mkt men hur dom gjort det på e rent förJÄVLIGT, så här gick det till: dom gjorde juh om den(skit) siten för ett tag sen och den ser ut som 5050 typ så när det var klart och dom körde igång så först så skulle ja logga in på mitt konto där å kolla så kom jag inte in på det å så fick jag efter viss korrenspondans med dom så gick det att komma in men jag hade inget insatt där , men sen när min polare skulle in fick han samma problem och han har skrivit ett flertal ggr och dom vägra å svara på dom mejlen och gör inget åt saken och därimellan så gjorde han ett nytt konto med typ samma namn å han trodde det skulle fixa sig på det sättet men inget hjälpte , jag har också försökt hjälpa min polare och skrivit flera mejl men dom svara inte , jag har även ringt och jag har suttit i över en halvtimme för att få prata med den obefintliga supporten där ingen svara ,SÅ JAG UPPMANAR ALLA ATT INTE SPELA PÅ DEN SKITSITEN, DOM HÅLLER PÅ MED ÄR BEDRÄGERI FY FAN SÄGER JAG!!!!! SPRID DETTA TILL FLER OCH UPPMANA INTE FOLK Å SPELA DÄR!!!!!!!! Twisted Evil Evil or Very Mad

MVH

BAJENAGER
Back to top
View user's profile Send private message
Hajen
Rank: Royal Flush

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 11:04 am    Post subject: Paradise Reply with quote

Jag har spelat på Paradise i 4 år och det här känner ja inte igen måste vara något fel Confused Confused
Jag har alltid hanterats korekt med alla peningtransaktioner och spel och
det är ju faktiskt en av dom älsta saiterna på nätet.

Har ni verkligen ringt den Svenska suporten finns en kille där som heter
Alexander eller nåt liknande.
bajenager
Rank: 72off

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 11:11 am    Post subject: Reply with quote

du jag har ringt över tio ggr efter dom gjort om siten och supporten är obefintlig, det är inte nån som svara på telefon och när jag och min polare har skrivit till dom så är det ingen som varken svara lr gör nåt åt saken,det dom håller på med är på ren svenska ÅT HELVETE , jävla skitsite
Back to top
View user's profile Send private message
Hajen
Rank: Royal Flush

PostPosted: Tue Jul 17, 2007 12:21 pm    Post subject: Reply with quote

Helkonstigt för jag ringde dom för en vecka sedan o dom svarade på stört.
Håller med om att har dom en suport så får det inte ta mer en max halvtimmen så skall man ha svar.
Webmaster
Site Admin

PostPosted: Fri Jul 27, 2007 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Hmm.... Paradise svarar ju i princip alltid inom 10 minuter på email....:-/ Kan nästan sätta vad som helst på att ni klantat er på något sätt själva Wink Tycker inte att ditt inlägg förklarar vad som hänt förutom att ni saknar 50 dollar. (Insättningsbonus?)
Post new topic   Reply to topic    HoldemForum.net Forum Index -> Pokerrum All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum